Sébastien Bazin, członek zarządu i CEO Accor w najnowszym odcinku podcastu Heart of Hospitality prowadzonego przez Duncana O’Rourke, CEO Accor Northern Europe.
Sébastien Bazin, członek zarządu i CEO Accor oraz Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe w rozmowie omawiają podstawowe potrzeby i cele branży hotelarskiej w nadchodzącym 2022 roku.
Accor uruchomił w październiku podcast Heart of Hospitality emitowany w Europie Północnej, z myślą dzielenia się spostrzeżeniami i wiedzą liderów z całego sektora oraz przekazania głosu ludziom, którzy każdego dnia z sercem pracują w branży hotelarskiej na całym świecie. W czasie gdy branża hotelarska zaczyna się szybko odradzać, boryka się również z globalnym niedoborem personelu i talentów. Wraz ze zbliżającym się zakończeniem roku prezesi Accor spotkali się, aby omówić realia sektora, zmiany, które zaszły w ostatnich miesiącach i mogą nastąpić w bliskiej przyszłości oraz priorytety całej grupy.
Branża przechodzi dzisiaj dwie rewolucje: jedna związana z pracą, a druga ze zrównoważonym rozwojem – zaznacza Sébastien Bazin, Chairman & CEO, Accor. – Ludzie dołączą do Accor, jeśli będziemy wierni swojemu zaangażowaniu w CSR. Widząc, że realnie i na czas wywiązujemy się ze swoich zobowiązań, goście także będą wybierać Accor. Dzieje się tak, dlatego że traktujemy wszystkich jak członków jednej wielkiej rodziny.
W najnowszym odcinku podcastu, CEO Accor dzieli się wspomnieniami ze swojej ścieżki zawodowej, mówiąc o tym, jak zmieniło się jego postrzeganie gościnności wraz z rozwojem kariery, oraz o tym co branża i zespoły hotelowe oferują gościom na całym świecie.
Hotelarstwo to bardzo interesująca i pełna wyzwań kariera. To, co najbardziej w niej lubię to odmienność każdego dnia, kiedy dzieje się coś, co nie mogło być praktycznie zaplanowane. To fascynujący sektor, który dynamicznie rozwija się i oferuje nieskończone możliwości. Podróżowanie po całym świecie czy to z Polski do Estonii, Londynu czy São Paulo niesamowicie wzbogaca i daje niezapomniane wrażenia – podkreśla Sébastien Bazin.
Kapitał ludzki jest nieoceniony, dlatego chcę mieć kontakt z innymi i być zawsze fizycznie obecny z ludźmi, dlatego tu jestem. W tej branży chodzi o podstawowe wartości: zaangażowanie, życzliwość, inteligencję i dostępność. Cały sektor polega na trosce – dodaje Sébastien Bazin.
Prowadzony przez Duncana O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, nowy podcast jest częścią kampanii Heart of Hospitality, stworzonej w celu dzielenia się historiami osób, momentów i chwil, które kochamy w podróżach i hotelarstwie. Rozmówcami w pierwszej serii podcastów są liderzy oraz pracownicy branży hotelarskiej z całej Europy.
Pełnej wersji wspomnianego odcinka, jak i pozostałych części podcastu można posłuchać na stronie: https://heart-of-hospitality.com/podcast/ lub na Spotify i innych platformach streamingwych z podcastami.
Więcej informacji na temat kampanii Heart of Hospitality można znaleźć na stronie: https://heart-of-hospitality.com/
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/w-hotelarstwie-najwazniejsza-jest-troska-o-drugiego-czlowieka